Onsdag

Åååh imorgon kommer min karl hem igen!!
I början när han åkte iväg på nya jobbet, så kändes det inte så jobbigt, men nu har det verkligen börjat kännas!
De senaste helgerna har jag varit extra pussig och kramig xD hihi. När vi lägger oss i sängen brukar vi ligga och prata, men så slutar de med att jag tycker att han är sååå söt och börjar pussa honom över hela ansiktet, fifasen vad han kan börja skratta då :) Inte för att han blir glad eller så, är mer att han tycker att jag är så knäpp ^^.
Fredrik är verkligen mannen i mitt liv :) Nu är de inte långt kvar, snart 3 år tillsammans med min älskling!

Idag ska jag ta mig i kragen och sparka mig själv i röven!
Inte sitta i soffan och tycka synd om mig själv och ha ångest. Idag ska jag städa här hemma! Ska även ta tag i det här med jobb coach. Fattar inte hur jag tänkte tidigare? Att de kanske är slöseri med tid?! Hallå?! Dumma mig, jag slösar min tid minst lika mycket när jag ligger i soffan och fetar mig framför tv:n!
Nej, skärpning!!
Tror jag ska byta gardiner i vardagsrummet, till gardinerna som Fredrik tycker är så fina :)

Näe. Börjar med att dammsuga snabbt, sedan duschen! Verkar som att jag får besök :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0