Måndag

Jag hatar min mobil.
Det har jag sagt tidigare också.
Nå, då var det sagt.

Somnade på tok för sent igår! Eller idag rättare sagt, la mig inte i sängen förrän vid halv fem! Kunde verkligen inte slita mig från Cold feet!
Vaknade väl i hyffsad tid ändå, la mig på soffan och vet inte om jag slumrade till ett tag kanske? ;p hehe. Vaknade iallafall av att Gabbi ringde :) Åkte iväg och strosade runt i Kalix med henne en stund. Skönt att komma ut ur huset lite :)
Här hemma har det väl inte blivit gjort sådär värst mycket. Kan inte ens komma ihåg om jag gjort något? Gått igenom reklamen som skräpat på köksbordet.
Var ute och cyklade med Lotus en sväng :) Skönt. Har cyklat korta sträckor med honom en tid nu, så nu tog jag och cyklade runt hela skiten, kvarnudden-granån-björkfors. Lagom sträcka tycker jag :) 50 minuter tog det, men cyklade i en lugn takt eftersom jag inte vill överanstränga Lotus, och så gjorde vi små pauser ;p Pauserna blev då jag skulle koppla av och på, Fredrik ringde mitt i allt och sedan stod vi (jag och Lotus) och tittade på kossorna ett tag. Haha. De där kossorna tittade nog mer på oss än vi tittade på dem. De undrade nog vad vi var för typer som kommer och börjar glo ;D haha.
Fredrik hade glömt att sätta fast stegen åt sotarn som kommer på onsdag, så jag bestämde mig för att göra det nu, innan jag glömmer bort det. Gick bra till slut. Fick stå och peppa mig själv för att våga klättra upp för att fästa jäveln ;p Hemskt att man ska vara så höjdrädd. Men nu är det gjort iallafall :).

Nä. Ska nu ta och kolla igenom min mail innan jag lägger mig för att se ett till avsnitt Cold Feet.. Fan, sista avsnittet av säsong 3 nu.. Bara 2 kvar :( Buhuu..
Undra vad man ska se för serie här näst? Kanske får bli Gossip Girl, inte min typ av serie egentligen, men Chuck är ju såå snygg ;) höhö.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0