Måndag

Halv tio tycker jag är en ganska acceptabel tid att vakna vid :)
Har matat alla djuren och varit ute på en liten morgonpromenad :) Inte ofta jag orkar fara ut på en promenad när jag precis har vaknat, men idag blev det så! :) Bestämde mig för att gömma mig i skogen, så när Lotus äntligen släppte mig med blicken och sprang lite längre bort, så hoppade jag in bakom ett träd. Tog inte lång tid innan Lotus kom springandes med eld i baken och letade efter mig :D Var så roligt att se! Han sprang i stora cirklar, och sprang bara fortare ju längre tid det tog, tillslut så hittade han mig! Var riktigt roligt att se hur glad han blev när han hittade mig :D

Måste verkligen få tummen ur de berömda hålet i veckan och fara ut och spåra med honom! Väntar nog tills Fredrik kommer hem så jag kan få hjälp utav honom :)

Ska nu fixa lite frukost innan jag sätter igång med lite sysslor :) Har disk som ska diskas, några påsar som jag måste gå igenom och lite andra saker som måste göras :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0