Hallucination?

Antingen har mina ögon blivit helt knäppa efter för mycket tv tittande, eller så har jag börjat hallucinera!
Var nyss ute med hundarna, de sprang till lastbilen för att göra sina behov. Jag gick upp för trappan för att släppa in Sigrid, och när jag vänder mig om för att titta om hundarna är kvar vid lastbilen så ser jag en mellanstor, svart, lurvig hund!
Tänkte först att det var Lotus som på något sätt blev svart, men nej, det kan inte ha varit han, för det var en LÅNG lurvig svans jag såg också! Hur ska Lotus kunna få någon sådan skugga?! Han har ju bara en stump till svans.
Gick till lastbilen och kollade, men såg ingen lurvig svart hund.. Dessutom så skulle Lotus visat att de var en okänd hund på gården, genom att skälla/morra/springa omkring den okända hunden. Nu gick han bara omkring och nosade..

Känns som att jag håller på att bli galen..
Måste verkligen ta mig ut från detta hus oftare. Kan fan inte vara bra att se saker som inte finns!

Annars?
Fredrik har ännu inte kommit hem, eller hört av sig..
Jag hatar att vara en vane-person.. Jag har vant mig vid att Fredrik brukar komma hem vid 19-20 tiden, och att han brukar ringa innan.
Samma när han slutat jobba.. Har han inte ringt innan 22-tiden så får jag en klump i magen. Tror att något har hänt.. Börjar alltid fantisera om de värsta..
Men så är det, han har inte ett ofarligt jobb, risken att han skadar sig är stor ändå.. Sen bilresan hem, vad som helst kan hända under resans gång..

Näe. Ska sluta skrämma upp mig själv. Lite honungsmelon och ett till avsnitt av Cold Feet..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0