Fredag

Vilken härlig morgon! Ligga och mysa med gubben när man vaknar :D
Vaknade vid tio, men låg kvar. Drog åt mig Fredriks arm och så låg jag i över en timme och bara kramade den tills Fredrik behövde byta sin sov-ställning, då fick jag glatt snusa honom i nacken istället ;p hehe.
Kärlek!

Annars idag vet jag inte alls vad som händer. Vi funderar på att åka in till Kalix och fläska oss. Buffone har äntligen (!) öppnat efter att ha haft sommarstängt!
Sen ska vi leta efter nå grejer så vi kan palla upp Fredriks skrotgolf, så vi kan sno dämpare och fjädrar till "min" golf :) Ser att det regnar ute nu, men förhoppningsvis så blir det ett uppehåll så vi kan börja skruva lite :) Med "vi" menar jag egentligen Fredrik, men jag ska vara med honom och lära mig hur man gör! Händig kvinna jag är! ;)

Nå det är väl lika bra att gå och fixa till sig lite ifall vi åker in till Kalix för fläskmat ;D

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0