Torsdag

Skulle åkt till skolan idag, men morgonen började med att jag försov mig lite, alltså vaknade 7.40, så nog hade jag hunnit till skolan. Men när jag tittade ut genom fönstret så var det snö på vägen, och såg bilar köra sakta för att de verkade halt.. Vågade inte köra med golfen, med tanke på att jag hade sommardäcken på fortfarande..
Tittade ut genom fönstret igen och Fredrik kom körandes med 123:an. Ojoj så han gled på vägen när han bromsade in när han skulle svänga in på gården :D haha. Han fick glatt backa tillbaka ;) hehe.
Både Fredrik och jag insåg att jag inte hinner till skolan även om han kör.. Så ja, jag fick stanna hemma.. Fan.
Blev att åka in till Kalix och snöra om däcken på fälgarna till sprillans nya vinterdäck :)

Var tänkt att jag snart skulle åka till BK för att gå på valpkursen, men fick nyss ett sms från instruktören om att det blir inställt idag.. FAAAAAN!!!!
Får gå ut och träna lite med Lotus istället :)

Suttit i några timmar och hållt på med EN bild! En bild från helvetet!
Har kramp i höger arm efter att ha hållt på och fylla i bilden med färg :P haha.
Här är resultatet:


Kommentarer
Postat av: http://jessi ;) hahahha

cool ;)

2010-10-16 @ 11:29:14

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0