Söndag

Fan vilket väder ute! :( Inget jag tycker om alls, och så ska jag och Lotus iväg med valpkursen och spåra i 3 timmar.. Blööö..
Känner mig inte så värst taggad, då halsen gör småont och näsan är småtäppt.. Fredrik känner också att hans näsa är täppt, så de verkar som att vi håller på att åka på en förkylning båda två..

Annars idag ska jag göra typ ingenting, förutom spårningen. Ska fara vid 13.30, och lär inte vara hemma förrän efter 17.30 någongång, så jag kommer inte hinna göra något här hemma..
Är lite orolig för Felix, såg igår när vi satt i soffan att hans högra öga var svullet.. Är fortfarande lite svullet.. Har det inte försvunnit till imorgon så ska jag ringa till veterinären.
Yes, en veterinärräkning var precis det jag behövde! Nå, jag får se vad veterinären säger imorgon.. Hoppas det inte är något allvarligt ..


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0