Lördag

Slut i kroppen, som vanligt. Blev väldigt trött på jobbet idag, varit helt svamlig i huvudet och gjort en massa konstiga saker..
1. Jag skulle hämta en toarulle, och väl framme vid städvagnen så kom jag inte ihåg hur en toarulle såg ut..
2. Skulle gå och lämna skitig tvätt i tvättvagnen, och var nära att slänga den skitiga tvätten i sopsäcken istället.
3. Jag fattade inte åt vilket håll jag skulle gå i korridorerna.

Alltså, en helt förvirrad dag, men mamma har fått sig ett gott skratt åt mig i alla fall! ;)

När jag slutat jobba for jag och mamma och beställde pizza, hennes gubbe och min lillasyster kom och hämtade oss därifrån sen :)
Käkade pizza och sen satt jag och mamma mest och myste med vovvarna medans jag väntade på att Fredrik skulle fixa klart extra ljusen som han kopplat in på mammas och hennes gubbes bil :)

Kom hem för nå tag sedan, inte hänt mycket. Hann inte mer än logga in på msn så tvingade Henke mig att prata via msn, hade lite problem med micken, men sen gick de bra ;p haha.

Nu ska jag och Fredrik se lite Andra avenyn, F fixade hem de ;) nice nice nice!!


Kommentarer
Postat av: jessicaH

fuskfuskfusk!:(

2010-10-03 @ 12:10:04

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0