Kväll

Det förra inlägget skulle ha publicerats tidigare, men nu när jag loggade in så var det sparat i utkast.. skit.

Sitter och funderar på vad jag ska göra ikväll.. Blir ju inte att vara uppe så länge till, då jag ska jobba imorgon.
Att jobba då man egentligen vill vara ledig pga att skolan tar så mycket energi är ju inte vill, men jag kan inte tacka nej till pengarna :) Fått räkning nu på hundarnas försäkring så nu behöver jag verkligen alla pengar jag kan få :)

Hmm.. Nå kanske lika bra att gå in i sovrummet och läsa ett kapitel ur den där klassikern, så man får de bortgjort :) Skulle kunna sitta i vardagsrummet och läsa, men jag står över då Fredrik är hemma, befinner jag mig i samma rum som han när jag läser så börjar han bara kackla om en massa och avbryter mig i läsandet xD haha.
Nog för att sovrummet inte är till så stor hjälp heller, för då kommer han in dit och avbryter mig ;D Mohahahaha


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0