Fredag

Fredag idag då..
Ingen skola idag heller. Måste verkligen pressa på nu och tjata så att jag får börja engelskan någongång!

Vet inte vad som händer idag.
Funderar på om jag ska åka till Happis, mamma sms:a igår (?) och sa att mitt körkort fanns att hämta på posten, och de är ju inte öppet på helgen, om jag fattat rätt, så borde åka dit idag..
Blir nog så, kommer ändå inte ha något att göra idag då Fredrik somnat för kanske en halvtimme sedan, han lär ju sova till i eftermiddag någongång så..

Ska nu hämta något att äta, sen får jag se om jag tar hundarna och åker iväg till Happis :) Kanske Felix får stanna hemma med Fredrik, så tar jag bara Lotus med mig :) Jag får se :)


Skulle fota Selma, men så kom Lotus och slängde sig framför kameran :D han är en riktig linslus!!!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0