:(

Idag var det sista träffen på valpkursen.. Känner mig lite nere pga de :( Var så roligt att fara och träna! Sen så trivdes jag så bra med instruktören också. Nå, jag lär nog träffa henne fler gånger :)
På kursen idag så körde vi balans övningar med hundarna, tydligen så är det bra att träna balans med valpar, det visste jag inte! :)
Blev en hinderbana som avslutning, gick jätte bra! Lotus var riktigt taggad, följde mig fint och sökte kontakt hela tiden! :D Guuud så fin han är!! <3

Väl hemma har jag inte gjort mycket, suttit och sett på andra avenyn med gubben och så har jag virkat :) Uppe i 34 rutor nu :p hehe. Det tar sig, sa mordbrännarn! ;p Måste dessvärre snart köpa nytt garn, är inte så jätte mycket kvar :p haha.

Imorgon (eller idag rättare sagt, om man kollar klockan), vet jag inte riktigt vad som händer. Har ingen skola, så blir väl att städa här hemma. Funderar på om jag ska gå och lägga spår och låta Lotus spåra lite :) Jag får se, det beror på vad det är för väder ute :) Om det regnar så är det ju ingen idé att försöka spåra med honom :p Om inte annat får vi köra andra övningar som tröttar lill huvudet :)

Ska nu gå och lägga mig i sängen och mysa med min gubbe :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0