Akvarium

Har varit in till Kalix en sväng.
For på Coop bygg och köpte mig lite silikon, och när jag såg en superfin fönsterbräda där så var jag tvungen att köpa den också ;) hehe. Vi har ännu inte fått tummen ur röven och sätta den gamla in i vardagsrummet, inte målat om den heller för den delen, så nu köpte jag en ny :)

Nyss rengjort de "nya" akvariet, väntar nu på att Fredrik ska komma med den där silicongrejjen så jag kan täta akvariet på nytt :) Vet inte hur länge detta akvarium stått torrt, så tycker det är lika bra att stryka på lite silicon så det inte läcker :) hehe.
Kommer bli såå bra sååå!

Nä, ska nu gå och leka lite med det akvariet som är i bruk ;p Behöver bytas lite vatten :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0