Trött

Blev inga bilder idag, hann bli så mörkt när jag kom på att jag skulle fotat.. Nå, det är ju en dag imorgon också!

Nyss kommit hem från Kalix, Fredrik bjöd på middag ;) hehe.
Var och snurrade runt och kollade på hus också, vart vi var förblir en hemlis ;) Men huset jag checkat in på nätet, de var alldeles för nära en väg, så jag la genast ner de tankarna! Nog för att vi nu också bor nära vägen, men de där huset stod ju i princip på vägen.

Blir en tidig kväll ikväll.. Känner mig helt slut, vet inte varför. Håller väl på att bli ordentligt sjuk jag också.. :/

Kommentarer
Postat av: Eveooe

sv. Tack så mycket är väldigt nöjd med den :) Skorna har jag köpt från H&M i happis dom kostade typ 150:- och om bloggen, jag håller som på att lära mig att göra allt sånt ännu men kan kanske göra en när jag har lärt mig mer :)

2010-11-08 @ 00:28:58
URL: http://eveooe.blogg.se/
Postat av: Mia

Inte ska ni väl flytta? Om ni tänker flytta, så vet ni en som viil ha BJÖRKFORS 1....=)

2010-11-08 @ 09:51:46

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0