Söndag

Sitter och väntar på att det ska bli lite värme i huset och att Fredriks föräldrar ska göra de dem skulle göra så vi kan åka dit och lämna hundarna, sedan ska vi åka iväg till Happis.
I Happis är det kalas :) Lillasyster Moa fyller 4 år :) Och så ska vi lämna älgköttet som mamma "bokade" :) hehe. Tur för mamma att svärfar jagar så att hon också kan få sig lite go kött ;)

Eftersom jag inte vet vad jag ska skriva så kan jag ju säga att det är så skönt att Linnea ÄNTLIGEN åkte ur Idol. Inte det att hon har dålig röst eller så, men blev irriterad varje gång jag såg henne på scen. Samma med Fredrik, han orkade inte sitta kvar vid Tv:n när det var Linneas tur att sjunga :D haha.

Fyfan. Jay när han gjorde Bad Romance, ojoj. gåshud säger jag då bara! Han är bäst av idolerna i år! Men inte fastnat vid någon så som jag fastnade vid Calle förra året :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0