Söndag

Go murra go murra!
Nä, nu ska jag inte skuuma ;p höhö.

Inte blivit att sova i natt, var alldeles för pigg fast klockan var långt efter tolvslaget, och sedan hittade jag AOE2, så laddade ner de och satt och spelade i nästan fem timmar ;) hehe. Så jävla king spel!

Även suttit på nätet och kollat runt efter spel som man skulle kunna tänka sig till xbox:et.. Men hittar som inga, nästan allt är pang pang spel, vilket jag inte tycker om. Det är inte själva pangandet jag ogillar, de är de att jag är för seg, så dör hela tiden, och jag är en dålig förlorare ;) hehe.
Blev skit sugen på ett nintendo wii, så man kan spela Super Mario och Donky kong ;) Helst av allt skulle jag vela ha ett super nintendo, bästa spelkonsolen någonsin! ;) höhö.

Nå, nu ska jag lägga i lite ved i kaminen.. Ska försöka hålla mig vaken resten av dagen så jag kan lägga mig och sova tidigt.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0