skjut mig!

Ett skott i pannan är det jag känner att jag skulle behöva just nu, förkylningen tar kål på mig.
Bihålorna gör ont som fan, vilket får resten av huvudet att sprängas.. Sen att man inte kan andas ordentligt gör ju inte saken bättre.

Nej, tycker inte alls om att vara sjuk! Men lika bra att det bryter ut, har ju känt mig dåligt i en vecka så..

Vill att Freddis ska komma hem.. Han sa för länge sedan på telefon att han var påväg hemma på ett tag. Men han har ännu inte kommit :( Buhuu..
Som straff ska han bannemej få steka hamburgare! Är så sugen på de där svinigt goda hamburgerbröden! ;) Tur att förkylningen inte blivit så hemsk att jag inte känner smak.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0