Pyssel; silvriga kottar

Jag har ju snöat in på den lantliga/shabby/vita/gamla/silvriga inredningsstilen.
Älska allt som är silver! ;) och det som glittrar! hehe.

Här är några kottar som jag piffat till!
Att dekorera med saker från naturen är ju bara för mysigt!







Kottarna har jag plockat från våran gård, finns gott om dem! hehe.
Sprayade dem silvriga, sedan har jag suttit och petat glitter på dem med en pensel :) I rätt ljus så är dem extremt söta!

Silversprayet och glitterlimmet? vad man nu ska kalla de, har jag beställt från Panduro :)

Söta, eller hur?
Längtar till advent, då jag kan börja julpynta, då kommer alla kottar att få vara med :D

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0