Mys

Vi har lite lördagsmys här hemma :)
Godis, pepparkakor, butterkaka och lite chips :) Är dock inte så sugen, så små äter bara ;p hehe.

Fredriks föräldrar har varit förbi här och kollat på soffan också :) Och Felix blev helt galen! Han stod i soffan, och skällde åt Fredriks mamma hela tiden :D Svårt att beskriva hans skall, men det var de busiga skallet :) sötkorven! <3 Han busade även en massa med sin "farfar" ;) hehe.

Finns inge bra på tv ikväll, så vi zappar mellan kanalerna hela tiden.. buu!


Inviger mina nya söta skålar från Jotex :)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hej!

Nu har jag kommit på en till liten fråga:)



Jo det är så att jag funderar på att beställa hem en sele till min framtida Japanese Chin:) Men jag undrar om du vet vilken storlek som skulle passa?

S M . Tror du jag behöver beställa hem två eftersom hunden är mindre när den är valp en när den är storvuxen eller tror du regleringen som finns gör att den fungerar både för valp och vuxen?



Den jag funderar på finns på pupstore och heter: "puppia dotty harness A"

Tack på förhand:)

2010-11-14 @ 01:24:47
URL: http://kattvingar.blogg.se/
Postat av: jessi ;p

men dedär är ju mitt godis! snattare:( haha:D

2010-11-15 @ 19:41:40

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0