Mys

Inte kunnat somna om, men legat och myst med Felix i soffan hela tiden :) Ett undantag, gick upp och kokade lite soppa för att få i mig något.. Får se om jag får krama toastolen nå mer idag då. haha.

Tycker så synd om Lotus när jag är sjuk. Eftersom jag har ont i halsen så vill jag helst inte prata, och för att kunna träna Lotus behöver jag rösten.. Har så ont i kroppen så klarar inte av en promenad.. Märker verkligen att Lotus är understimulerad, han vandrar omkring och hittar på en massa hyss.
Ska fråga Fredrik när han kommer hem om han kan gå ut och kasta boll eller något så lilltussen får springa av sig lite.. Stackarn :(

Ska nu se lite tv, och försöka sova :)


Felix just nu. Han har burrat ner sig i mitt täcke :D sötnosen! <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0