Mm

Tydligen hade jag missat bussen till skotningen med typ några sekunder.. Hade jag kommit en minut tidigare så hade jag kommit med. Kul kul.. Eller så inte.

Ätit middag för ett tag sedan. Spagetti och köttfärssås. Fick fråga mamma efter hennes recept, då vi är less på den köttfärssåsen vi brukar göra. Nom nom. Smakade precis som mammas!

Inte blivit mycket gjort idag. Somnade på soffan, var så äckligt trött av någon anledning.
Sedan har jag suttit och försökt knåpa ihop de 22 paketen som saknas till Fredriks adventskalender ;) Har redan fixat två stycken, som jag gjort själv ;p hehe. Har ännu några saker kvar att göra själv, sedan ska jag köpa in resten :) Inga dyra grejer, men det är ju tanken som räknas :)
Fredrik skulle fixa någon "kalender" åt mig också, så jag får se om det blir av, eller om jag blir utan ;) haha. 

 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0