Måndag

Förkylningen bosatte sig till slut hos mig också. Fasiken också! Precis lagom till skolan ska börja igen. Inge ovanligt med de.

I morse skrämde Fredde livet ur mig.. Han kom och sa mitt namn flera gånger så att jag skulle vakna, och sedan när jag väl reagerade lite, så sa han "jag höll nyss på att dö".. Då flög mitt huvud upp från kudden och jag fick panik. Visade sig att han höll på att "dö" när han såg att det var -19,2 grader ute.. brrr..
Han skrattade åt mig nyss i telefon när jag sa att JAG höll på att DÖ av rädsla när han skrämde mig på morgonen.. Dumma fanskap.. haha.

Lyckades somna om och när jag steg upp för några timmar sedan var det bara 16 grader inne i huset :( brr säger jag då bara!
Håller på och eldar för fullt :) Var -10 ute när jag steg upp vid 12 tiden, nu har det stigit igen och är -14,5.. hujja!
Ska nu leta upp mitt nässpray!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0