Lördag

Idag har det inte hänt mycket.
Vaknat ganska sent, satte mig och spelade lite Saw medans Fredrik duschade, insåg att hundmaten inte kommer räcka till måndag, satte oss i bilen och åkte till Happis för inköp av hundmat på Djurmagazinet och sedan till mamma en sväng.
Efter mamma svängen åkte vi hem, for till Granån för att hämta våran furminator och två tröjor Felix fått av sin faster :) Väl hemma har vi fixat med de vi köpt, Lotus mat i plastbunken, Felix mat i plåtburken, våran mat i kylskåpet.. hehe.
Vägde även Lotus (så gått de går med våran billiga ikea våg), och shit, han väger 17 kg! Kollade fodertabellen också innan jag slängde matpåsen, och jag har lyckats ge honom så mycket mat som han ska ha :D Vadå bra på att gå på känsla med hur mycket mat han ska ha? ;) hehe. Okey, de är väl från hund till hund, men den tabellen passar ganska bra in på Lotus :)

Nå, nu ska jag kolla lite bloggar, sedan vet jag inte vad jag ska hitta på.. Spela lite Saw och gå och sova kanske?

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0