Kväll

Seg dag.
Skön promenad tidigare idag.
Somnade på soffan ett tag, en riktigt härlig powernap!
Varit i kalix en sväng.
Suttit vid datorn.
Sett tv.
Oj då, en massa S. haha.

"snokat" omkring på nätet. Fasiken vad alla börjar få barn! Snacka om att jag börjar känna mig gammal!
Först sms:a med Löken om att jag snart fyller 20 år, och nu ser man att många börjar få barn. Hoh. Jag var ju för fan nyss 14! Vart tog åren vägen?!
Huvva. När man ser de som fått så superduper söta bebisar blir man ju så bebissjuk! Men nej, jag får ta och vänta! Skolan först och främst! Bara att stå ut :) hehe. Inte så många månader kvar nu innan skolan är slut, sen får man väl se vad som händer ;p haha. Om Fredrik vågar :D haha.

Nej, ska bort från datorn så man inte ser mer bebisar och blir mer bebissjuk :p Med dessa pms hormoner så blir man bara ledsen när man blir bebissjuk :p i alla fall jag!
Så nu ska jag mysa ner mig i sängen med mina små pojkar och min sista True blood bok :) Hoppas stora pojken kommer hem tidigt ^^

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0