Kväll

Kväll igen då..
Tycker inte om kvällen, för det är oftast då ångesten dyker upp. Det gjorde den idag..
Måste ta tag i skolan, men vet inte vart jag ska börja.
Ska egentligen ut imorgon för att ta igen en grej jag missat, måste dit.. Men eftersom det är snö ute, och kallt, så måste jag ha ordentligt med kläder, och jag vet inte ens vart mina vinterkläder är.. Sedan så vill jag inte bli mer sjuk än jag redan är, vilket jag kommer att bli om jag är ute och vandrar omkring en hel dag.
Får väl ta ett streck i den kursen.. Får ju ingen chans att visa att jag kan.

Hatar att bli sjuk. fan fan fan.
Det är för mycket på gång nu, vet inte vad fan jag ska göra.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0