Jaha

Nä, man ska aldrig säga att man mår bättre, för då kommer skiten tillbaka lika fort igen.
Hade det ganska bra i axlar och nacke i några timmar efter att Fredrik masserat med zon, men sen kom det tillbaka mitt i allt :S
Fredrik försökte massera igen, men inte med zon, blev bara liiiiiite bättre.. Har nu suttit själv och försökt smörja på med zon, men det vill fan inte hjälpa när jag smörjer själv.. De måste vara Fredriks händer!
Tror de kom tillbaka efter att jag kört lite mental träning med Lotus. Han ville så gärna ha mer godis när jag var klar, så han hoppade mot mig. Han är ju inte så liten nå mer, så det blev en liten knuff..

Nåväl, Lotus fick sig åtminståne lite mental träning :) Inte hans fel, de är mitt eget då jag ibland brukar låta han hoppa mot mig, eller hoppa och hoppa, han tar satts och ställer sig på bakbenen och lutar framtassarna mot min mage :)
Måste väl tillägga att han ENDAST får göra så med mig. Att göra så mot andra är ett big no no. Vilket han också fattat :) Smarta vovven :)

Ska nu börja varva ner lite extra, och sedan lägga mig och sova. Får se hur bra det kommer att gå, igår gick det ju inte alls bra att somna pga smärtan.. :(

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0