Fredag

Börjar med...

Ja må han leva, ja må han leva tralalalala..

Idag fyller världens bästa Felix 2 hela år! Han börjar bli stora killen :)
Jag var ju vaken ganska sent, så jag låg och sjöng åt honom i sängen innan vi somnade ^^ hehe. Fredrik kom hem några timmar senare, och så sjöng han "ja må han leva... och så kommer jag inte ihåg texten" :D haha.
När vi vaknat har jag och Felix busat med täcket i sängen, busat med hans kisse (mjukisdjur) i soffan, mumsat i oss lite god skinka och nu ligger lill killen i soffan på rygg och sover :) hehe.

Har ännu inte ätit något, så ska nu gå och fixa mig lite mackor :) Ska då samtidigt ta och ge lite leverpastej åt Felix ;) Man fyller ju bara år en gång om året, så då är det okey med lite småätande och gotti gott gott för han del ;) Vi tjuvstartade redan igår, då han fick lite pizza :) hehe.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0