?

Typ vänster sida av min kropp som mår hyffsat bra nu?!
Efter att Freddis masserat mina axlar och nacke, och efter lite mat, så har jag inte ont i vänster axel, och halsen känns bra på vänster sida :S sjukt!
Känns dock väldigt skumt att svälja när det gör ont på höger sida ;p hehe.

Börjar känna mig trött av någon anledning.. Kanske är matkoma ;p hehe.
Kanske ska ta och lägga mig ner i soffan och virka lite :) Vill verkligen ha min pläd klar nu! :D Ååh de kommer bli så fint, och mysigt! Passar skitbra med soffan ;)


Fasiken vad jag är nöjd! Kom inte ens ihåg vilken grå ton soffan gick i, men lyckades ändå få till garnets färget så det passar in fint! ;D

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0