Varva ner..

Jag måste lära mig hur man varvar ner..
Har varit så fruktansvärt stressad så att jag inte vetat vart jag ska ta vägen..
Vill bara sätta mig i bilen och gasa på efter E4:an.

Vill att min man ska komma hem.. Han har inte varit borta länge, men jag saknar honom ändå.
Så fort han kommer in genom dörren ska jag gå och krama honom jätte hårt ^^
Tiden har gått så fort, känns inte alls som att vi har varit tillsammans så pass länge ändå.. Vissa kanske inte tycker det är länge, men det gör jag!
Kan inte heller förstå att jag känner så här för honom som jag gör.. Det är en så konstig känsla.. Inte på ett dåligt sätt, utan på ett bra :)
Vill aldrig vara utan honom :)  Min Fredrik <3
Jag tror helt klart att vi är menade för varandra. Men jag kan inte säga att vi kommer vara förevigt, för det kan man inte veta. Men jag vill bli gammal med honom :)

nu ska jag göra jag vet inte vad :p hehe. Medans jag väntar på min man.. ^^ Hoppas han kommer snart, för jag vill ha en lång kram :D

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0