Onsdag

Kom hem från skolan för nå tag sedan.. Usch vilken dag det har varit, gått väldigt mycket kan jag då säga!
På morgonen gick vi igenom proven som vi hade i maskinlära typ förra veckan (?). Jag gick godkänt!! Är så nöjd med mig själv :) hehe. Jag satt och hoppades på godkänt, eftersom jag inte klarat det första provet i maskinlära ännu. Så jag blev sketa glad när jag såg ett G! :D

Nå, efter nio åkte vi mot Kamlunge typ. Såg på några fornlämningar.
Tog min egen bil dit, och när vi var påväg dit så började tanklampan lysa i min bil. YES! Fick sedan bomba till Töre och tanka. Åt även på hamnkrogen där med Löken, Fredde, Svarvare och många fler :)

Efter lunch så åkte vi till Kvarnudden och Granån, kollade på fornlämningar där också..

usch, vill inte gå på snö nå mer. Fan vad jobbigt..

Nu ska jag ta och hitta på något..


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0