Nope.

Nej nej, inte får jag operera bort halsmandlarna.. ICKET!
Fick utskriven någon jävla nässpray istället som jag ska använda när jag börjar känna att halsflussen är på G. Jo tjena, det är ju lätt när jag brukar vakna och må dåligt, och då är det ju redan för sent..
Onödiga jävla resa.. Bensinpengarna hade jag ju kunna använda till något vettigare!

Kom nyss hem, varit förbi till Granån en sväng och ätit blodpalt. Nu är jag mätt!



Och en sak till:
Nu är det 2:a gången på kort tid som jag får höra att det går rykten om att jag är gravid.
Snälla, har ni verkligen inget annat att skvallra om?
Av vilken anledning tror ni ens på det ryktet? Av vilken anledning får ni ens för er att jag är gravid? Har ni inget annat att hitta på å säga?!
Ska jag behöva göra en videoblogg där jag kissar på ett grav.test och visa att det är negativt?

Okey, att få barn är den högsta önskan jag har här i livet. Men jag får vänta!

Kan ni inte hitta på något roligt rykte istället? Ett som verkligen får mig att kissa ner mig av skratt?! :D

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0