Mer ved..

Har hållt på med veden hur mycket som helst idag..
Och USCH vad jag har ont i benen, klarar inte av att lyfta dem så jag måste använda händerna och hjälpa till :D haha! Men jag har rört på mig som tusan idag, och det är jag nöjd över! Bra början för att ta tag i min lathet och börja motionera!! :)

Snart är hela väggen fylld, då är det dags att börja på en ny rad med ved.. Huh huh. Känns inte heller som att den stora högen minskar alls :S

Varit in till Kalix en sväng och käkat lite. Ville ha en kycklingsallad, men det var slut. SÅKLART! Så fick bli en nachotallrik..
Sedan på ica en sväng och köpa Ramlösa-granatäpple! Nami nami!!
När vi kom hem började jag kasta in mer ved i bodan.. hoh.
Även rensat buren till marsvinen :) Har satt det som ett måste på fredagar. Trodde det var torsdag idag, så glömde totalt bort de.. Men nu är den i alla fall rengjord, så då är det lugnt :)

Nå, nu ska jag se Robin Hood med Fredrik ;) Disney filmer kan man aldrig få för mycket av! ;)
Och så en Cube på de ;) Det tycker jag att jag förtjänar efter denna dag och denna vecka!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0