Mat

Vi är hungriga, dock bara jag som är utan matlust, så Fredrik står och steker hamburgare, så att vi båda får i oss något..
Har nyss kommit hem från Kalix, varit och handlat lite. Köpte lite godis inför morgondagen! :D
Ja, vad händer imorgon egentligen?
Jo, jag och en del av klassen ska åka till Rovaniemi :) Hörde att det är skittråkigt där, så jag har inte så höga förhoppningar om morgondagen :p hehe.
Nå, först och främst får man ju se om man ens tar sig iväg dit.. I måndags så var det 3 från klassen som inte fick komma med fast dem egentligen skulle, för platserna i bussen tog slut. Så blir det inte två bussar imorgon så blir det några som får stanna, IGEN.

Nu ska jag kolla på äntligen hemma medans jag väntar på mina burgare :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0