Lista

Mia hade denna lista, och jag blev sugen på att göra den. Allt för att slippa plugga! HAHA

Matvanor:
Bästa maträtt?
Lax, potatis med romsås :D eller tacos.
Bästa dryck? Fanta
Sämsta maträtt? Isterband.
Sämsta dryck? Portello. uäck! Eller Dr. Pepper! uuurk.
Bästa alkoholdryck? Cider av olika slag :) Helst Bacardi Breezer Watermelon! Mums!
Använder du smör på smörgåsen?  Japp! sådär lagom mycket!
Lösgodis eller färdiga påsar? Lösgodis
Favoritglass? Svårt.. Har många favoriter :D

Shoppingvanor:
Hur mycket shoppar du för varje månad? Slår man ihop allt och delar det på ett år, så är det nog 100kr i månaden.
Har du mer skor än kläder? Njaa. Kanske. I skohyllan har jag 5 par skor! :D Sedan några par i en påse ute i bodan xD Love shoes!
Favoritplagg? Linnen är jag tokig i, och alltid varit! :D Mjuka fluffiga byxor är också en favorit. Men leggins tror jag kommer bli något som jag älskar :p
Hatplagg? Höga jeans, kläder gjort av manchestertyg..

Arbete, utbildning:
Jobbar eller pluggar du? Andra året på Kalix Naturbruksgymnasium :) Inriktning Skog.
Vad vill du bli? Veterinär.. Eller jobba på dagis.
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Till och från. Men älskar min klass! :)
Är lönen viktigast? Nja. Jobbar hellre med något jag tycker om än att jobba med något jag avskyr och har hög lön.

Boende:
Lägenhet eller hus? Litet hus för tillfället.
Framtidsplaner med boende? Kanske flytta till lägenhet, men inom några år när jag har jobb så blir det hus :)
Litet eller jättestort? Huset nu är jätte litet, enligt mig. I framtiden vill jag ha lagomt stort hus.
Drömboende? Lagomt stort, stor gård. En sisådär 4-5 sovrum, stort v-rum, stort kök, stor balkong/terass
Landet eller mitt i stan? Lite utanför stan.
Mysigt eller sterilt? Båda. Ska vara mysigt, men samtidigt inte för mycket krimskrams överallt. Ljusa färger! Mycket vitt! Lantligt och gammalt! Myyys!

Lite allt möjligt:
Har du barn? Nej, men snart kanske :D Vill vara en sån där så kallad "ung mamma".
Är otrohet okej? Nej
Älskar du någon? Jadå :)
Betyder familjen mycket för dig? Ja, min familj betyder väldigt mycket för mig.
Är du lojal? Ja.
Tycker du om att dricka dig full? Njaa.. Man vågar ju lite mer på fyllan. Men är inte så roligt att vara bakis dagen efter, så har inte druckit sedan.. öhm.. Ja nå jag dricker typ en gång i kvartalet!
Hemmafest eller krogen? Har inte varit på krogen så många gånger så jag vet inte riktigt.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0