Hemma

Nu är jag hemma igen.
Skoldagen gick otroligt segt tycker jag, även om jag inte hade full dag.
Gjorde provet och tyckte det gick bra, men får ju se sen hur det gick när läraren har rättat provet :)

Efter skolan så for jag iväg på banken och hämtade ut pengar, och vet nu att jag inte behöver komma dit mer för att hämta ut pengar, kan tydligen göra det via internetbanken! så skönt!
När jag var klar på banken så åkte jag och tankade, sedan åkte jag iväg hem.

Nu ska vi åka till Haparanda. Ska till mamma snabbt och deklarera. Vet inte alls hur man gör, haha.
Sedan får man se, om inte klockan blir för mycket så vill jag hinna till Rajala och shoppa lite kläder ;) Men man får se!
Måste i alla fall till Djurmagazinet och köpa mat åt min lilla älskling Felix :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0