Hemma

Jiihaa! Fick sluta tidigare idag! FAN VAD SKÖÖÖÖNT!!
Har mest suttit och "läst" idag. Blev inte så mycket läsande för min del, var mer intressant att sitta och lyssna på när klasskompisarna satt och snackade :p haha.
Nå, jag får ta igen det här hemma :)

Gjorde bor i typ.. Välfärdssamhälle? Typ hur det är här i Sverige. Tyckte inte det var så svårt, skrev väldigt mycket, fick skrivkramp ett flertal gånger också. Kändes som ett MVG. Men får väl se nästa vecka vad det blev för resultat :) Men politik och samhället, det är något som jag verkligen kan snacka om hur mycket som helst, även om jag inte kan så mycket, så har jag väldigt starka åsikter!

Nå, nu ska jag läsa igenom bloggarna som jag brukar läsa, och kolla på Familjen Annorlunda samtidigt.. Sedan ska jag nog läsa i den där boken.. Stäppvargen.. Så man har det bortgjort :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0