......

Har varit och åkt lite AMG för första gången i år ;)
Oh vad jag tycker om den bilen! Luktar så gott invändigt och så låter den ju mumma också ;)

Ska nu lägga mig på soffan och se lite tv. Blir en tidig kväll ikväll, ska upp tidigt imorgon och åka till Happis. Ska vara barnvakt åt mina syskon då mamma fick akut jobb imorgon :)
Kommer säkert bli roligt!
Lillasyster Moa är så rolig :D hehe. Speciellt när hon ska säga våra namn :p
Mig kallar hon Sanna. Inte så lätt att med det där DR i mitt namn :) Nå, Sanna låter bättre än Mia och Hanna, som hon kallade mig förra sommaren :p haha.
Robin = Obbi
Ronja = Onja
Jessica = Jessi
Anton = Mannen  (insider namn i familjen ;) hehe. Anton brukar kallas mannen :) )
och sig själv säger hon Boa :D Så jävla sött!
Felix = Bäckis! :D
Fredrik = Pecke eller Fette.. haha. :D

Synd att Fredrik inte kan komma med :( Moa är inte alls lika blyg mot honom nu och käftas emot :D
När vi var där förra veckan så fick Fredrik till och med servera henne tårta :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0