Tjööööött

Borde gå och duscha, men orkar fan inte.. :S Vet inte vars jag ska hitta orken till något, jävla skit medicin.
En sak är säkert, och det är att jag måste ringa vårdcentralen imorgon så att jag får något mot hostan, kan fan inte ha det så här längre.

Annars har jag hunnit se Andra avenyn. Diggade inte riktigt avsnittet idag, tråkigt nog.
Håller på att tappa rösten igen också efter att ha fått skrika till åt Felix snabbt när han skulle stjäla en grej från varsdagsrumsbordet. Han är en riktig tattare.

Vet inte hur jag ska hinna med allt. I skolan har jag skitmycket att ta igen nu när jag varit så förbaskat sjuk.
Finns för mycket som måste göras, och hundarna blir lidandes.
Och på tal om hundarna. Pratade med mamma om hur jag ska göra med allt. Så vi har beslutat att Albin ska åka till Haparanda och bo där i några veckor. Mamma älskar Albin och vill ha honom, och jag behöver avlastning så att jag kan ta igen skolan och hitta mig själv igen.
Felix får man se hur det blir med. Fredrik får väl ta med honom på jobbet eller nå.

Nu vill jag bara fokusera på skolan, komma ikapp och få bättre närvaro. Sen vill jag börja må bra igen. Orkar inte vara den här mörka, negativa och gnälliga personen längre.
Men men, så blir det när man är stressad och allt går emot en hela tiden.

Nå, nu ska jag väl tvinga mig själv i duschen..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0