Tisdag

Maten blev bra igår.
Såsen blev lite tjock, men god!

Var hos kuratorn idag.
Ska börja på ett "nytt" liv.
Början på detta "nya" liv innebär att jag ska ta mig ut på promenad MINST två gånger i veckan.
Sedan ska jag börja utsätta mig själv för ångest. Ska in i en affär helt ensam. Måste vara där inne i MINST 30 minuter. Detta ska jag öva på åtminståne en gång i veckan. huh.
Kommer säkert gå bra. Men hatar mina ångest attacker.

Detta var då en deal med kuratorn. Promenaderna ska jag hålla i minst en månad.
Affären har vi bara beslutat om en gång denna vecka, men måste fortsätta utsätta mig för att gå ensam i affärer mycket och ofta för att ångesten ska försvinna.

Får se vad jag sen får för nya uppdrag av henne. Min kurator är bäst.

Kommentarer
Postat av: hedman

FUCK att en stek visst behöver förberedas!

Eller den BEHÖVER väl inte det xD



Men den blir mycket godare.. Om du först gnider in lite basilika och timjam (ordentligt).. Lite havssalt och vitlök.. Sen låter du den ligga svalt i 2-3 dagar.. SEN slänger man den i ungnen tills den blir mör. Och eftersmaken är som en explosion av olika kryddor! ;D



Man jagar inte i 10 år utan att lära sig ett och annat om matlagning ;)



Suck on that bitch hehe ^^

2010-03-30 @ 19:53:13
URL: http://hedmanthefreak.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag hatar också att gå ensam i affärer - det känns hemskt.. ;p Känns som att ALLA kollar på mig, att de typ tänker :"hmm, vad handlar hon?" "jäkla vad onyttig hon ska vara" osv.. ;p Usch!

2010-03-30 @ 21:19:16
URL: http://miizing.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0