Tisdag

HAHA! Fan vad mina trötta ögon lurade mig igår, jag har inte alls skördare idag, utan IMORGON! Så jag kan visst ta bilen till skolan :D Dock känns det inte så roligt egentligen då det är så kallt och jag tycker inte om att kallstarta my baby .. :/
Nå, men nu måste jag ta bilen hur som helst, har försovit mig, satte mig bara vid datorn snabbt för att fylla på mobilen ifall något händer nu när jag ska köra heeelt ensam för allra första gången :) hihi.

Liiiite nervös jag är för att det inte finns någon parkeringsplats på skolgården! :O Eller att jag råkar nudda någon annan bil när jag ska parkera.. Nå, nu ska jag snabbt ut och starta bettan, sedan borsta tänderna, ta mina grejer och åka :)


Kommentarer
Postat av: Mia

Jag körde med en flitskallig gubbe typ, som hette Roger. ;p Han var annars snäll och sådär, men tyckte att han var lite väl hård eftersom han kuggade mig för att han ansåg att jag hade liite för låg fart när jag gjorde vänstersväng vid ponde. Jag hade förstått att jag blivit kuggad om jag typ stannat eller något sånt - men jag körde ju på 2:an och gasade, men han tyckte visst inte att det var nog.. ;o



Känns skitdumt eftersom t.o.m. Kugg-Lena godkänt folk som glömt titta döda vinkeln samt glömt blinka när de ska ut ur rondell. Så gissa om jag är arg på den där gubben! ;o Allt annat var felfritt sa han, då hade han väl f*n kunnat ge körkortet för jag hade ju fart när jag gjorde vänstersvängen. :@

2010-03-16 @ 08:41:06
URL: http://miizing.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0