Sugen

Jag blev nu helt plötsligt akut sugen på att köpa lite nya kläder, men det får vänta tills jag fått körkortet. Sedan så är det inte roligt att handla kläder för jag brukar nästan aldrig hitta något som faller mig i smaken .. :/

Sedan blev jag också grymt sugen på att möblera om i huset, men det är inte lätt när vi har så litet hus. Och måla och göra fint vill jag också göra!
Fan att man ska behöva pengar till allt.
Har i alla fall inte orkar börja med hallen. Det kostar pengar och så känns det lite onödigt eftersom vi kanske inte bor kvar här länge till. Säkert blir vi kvar här länge, men jag orkar ändå inte fixa här inne. Tycker det känns meningslöst av någon anledning :S

Nå, jag har inte ännu skruvat ihop sko- och hatthyllan, så det ska jag nog faktiskt göra idag. Ville låta dem ligga i lådorna tills vi målat och fixat hallen, men eftersom jag finner det meningslöst så ska dem nog få åka upp ändå nu!

Men men. Nu ska jag sätta på mig ett par byxor och sedan städa bort grejer från kökssoffan. Idag ska den ut från huset.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0