Söndag

Idag har man vaknat tidigt, redan nio!
Jessica och Anton höll på och skratta och ha sig inne i köket, tror dem höll på och kika in i sovrummet och skratta åt mig och Fredrik när vi låg och sov :p
Roligt att vakna till barn som skrattar :)

Steg upp och fixade fram frukost åt kläpparna. Sedan fick Anton sätta sig ner och spela COD, som han tjatat om hur länge som helst, och Jessica satte sig vid min dator. Själv började jag diska.
Har även hunnit sätta igång en tvätt. Väldigt effektiv har jag varit sen jag vaknade!
Borde egentligen ta det lugnt i någon dag till pga medicinen och när hostan är som den är, men jag vill ha det rent så jag får ta och städa lite i taget :)

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på. Ska i alla fall in till Kalix en sväng och handla lite saker som vi behöver till middagen idag. Vi tänkte göra tacos :) nam nam!

Nu ska jag snabbt läsa lite bloggar så att Jessica får sitta vid datorn igen :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0