Onsdag

Vaknade 7.15. Behövde inte stressa för skulle åka med Fredrik till Kalix ^^
De är nu "inne" i Kalix och jobbar, och det är störtskönt när jag kan åka med Fredrik till skolan :)

På skolan hände inte mycket, naturhänsyn och gick igenom saker och ting. Skönt för min del med tanke på att det var första dagen på länge som jag var i skolan :)
Var fiskpinnar till lunch, gotti! Men dock var det inte den goda såsen till :( Blev riktigt sorgsen. Var någon annan konstig sås som endast smakade dill.. :(
Annars så gjorde jag bort ett prov idag också i Naturkunskap, och jag tror jag klarade det! Läraren sa att "det såg väldigt bra ut" :)

Höll på att kvävas ihjäl när jag skulle gå till bussen. En kille som stressade på bakifrån och mina luftvägar är inte de bästa just nu. Tungt att andas och så började hostan komma..
Nå, nu är jag hemma i trygghet xD

Nä men, nu ska jag läsa lite bloggar, sedan ska jag antingen leta efter något att äta, eller se på tv.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0