Nanna kudde

Ska alldeles strax gå och nanna kudde :)

Vid 19 tiden åkte vi snabbt mot Happis och hälsade på. Tyckte det var lite obehagligt att köra eter E4:an då jag inte gjort det tidigare, men det gick fint! :)
Hos mamma så åt vi lite, sedan for jag, Fredrik och Robin ut och cruisade lite där i Happis :)
Fan så fint det känns att äntligen ha körkort! Nu känns det som att ingenting kan stoppa mig!

Dock så är jag lite besviken över att jag inte kan ta bilen till skolan imorgon.
Är skördare som står på schemat och jag är inte sugen på att lämna bilen på skolans parkering hela dagen, så det får bli bussen :(
hehe.. Nä, nu ska jag inte bli bitter :D

Snabbt läsa lite bloggar och sedan bädda ner sig i sängen, sniffa lite på Fredrik för att kort därefter borra ner huvudet i kudden och sova :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0