Hemma

Så, äntligen hemma. Eller har varit hemma ett litet tag, men skönt är det!

Väl i Happis så stannade vi först hos mamma, lämnade Albin och några firrar som jag lovat att mamma skulle få utav mig, har fått så mycket bebisar som nu har börjar bli stora så :)
Sedan på 7-elven (?!) och tog oss en korv, hade inte ätit nå frukost så var vrålhungrig.
Djurmagazinet och köpte mat åt båda hundarna. Fredrik shoppade även loss lite och köpte en sån där kattställning :)
Var även på ICA och handlade lite åt mamma inför middagen. Vi åt där också, gott var de! Potatisgratäng och fläskfilé ;) nam nam!!

Ja, jag fick med mig två monster hem också ;) hehe. Jessica och Anton ville så gärna komma hit :)
Nå, har en stor skål med godis så dem är då lite sysselsatta ett tag framöver.

Ska se den där World trade center filmen som börjar typ 21.30 (?). Sedan får man se vad man gör, kanske går och sover.

Nå, nu ska jag läsa lite bloggar snabbt och sedan mobba mina små syskon :p

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0