Hemma

Skoldagen gick ganska fort idag, och den var ganska rolig där på slutet ;p haha!
Var och plumsade i snön och skulle gå upp ett spår där det ska huggas.. Ids inte gå in så mycket i detalj.
Fick då skratta. Först skulle man dra på snöskorna. Såg ut som självaste BIGFOOT himself, och gick som en rövknullad anka.
Vi hann inte långt så föll Josse. Stackarn fick snö i ansiktet.. Men det såg så roligt ut.. hehe.
och när vi skulle över bäcken så for Löken genom isen :D Lät som att det var en bomb som slog ner en bit bort, men det var bara han som for igenom isen :D Fan jag trodde jag skulle skita på mig när jag höre smällen :p hahaha.
Själv råkade jag inte ut för något, mer än att mina stövlar var fulla med snö och det var tungt att gå.. :(
När vi kom tillbaka till skolan så väntade Fredrik där :) Han kom för att säga hej innan han for och jobbade :) sötnosen där :)
Gjorde naturkunskapsprovet som jag missat, fick godkänt! Supernöjd!
Efter det snabbpluggade jag lite och gjorde maskinlära provet.. Får se hur det gick, fick några rätt, läraren skulle gå igenom provet nogrannare senare.. Hoppas jag klarade de! Då är det inte mycket kvar att ta igen!

Annars så har jag kommit hem för ett tag sedan.. Blev att hämta upp Emilia i Granån och skjutsa henne till Sangis för hon behövde handla lite.. Körde hem henne och sedan åkte jag hem :)
Mumsat i mig en risifrutti har jag också gjort :D nam nam!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0