Fredag

Blev ingen skola för min del idag, alldeles för tungt att andas när jag vaknade.

Har tagit min äckliga medicin och ätit lite frukost. Vill att matlusten ska komma tillbaka NU, så att det inte tar en halvtimma att äta en liten smörgås.
Nå, för tillfället känner jag mig inte alls sjuk, så länge jag sitter still så känner jag inte av lungorna, och min super hostmedicin har hjälpt väldigt bra ;p Man känner sig nästan lite lullig och glad ;p hehe.

Nå, idag får man se vad som händer. Kliar i fingrarna, vill städa i huset, men jag måste ta det lugnt pga lungorna, så på måndag får jag städa igen om medicinen börjat verkar :D hoppas!

Nej nu ska jag ta och leta fram lite skoluppgifter, hoppas jag hittar de uppgifterna jag tänker på så ska jag göra bort dem så det bara är att lämna in efter lovet :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0