?

Nu då?

Nä.. Trodde väl de...

Tror jag ska grädda mig våfflor och värka i mig.. Mat är ångestdämpande för en liten stund..
Vill gå ut på promenad, men vet inte om jag vågar ta risken..
Visst, jag har bilen nu så att jag kan åka någonstans. Men vill inte lämna den vars som helst, Fredrik ringde för någon timme sedan och sa att i KALIX OCH HAPARANDA har det varit 18 jävla inbrott i bilar under ca en månads tid.
Nä, känner inte för inbrott i min bil. Absolut inte så länge vi inte försäkrat upp den.
Så jag får välja, sitta inne och deppa - eller gå ut och riskera livet en liten bit och kanske bli glad av dessa motionshormoner.. Vad de nu kallas..

Tror faktiskt jag och Felix ska ut och riskera våra liv en stund. Det kan ju ändå inte bli värre än det redan är.
Så blir de.
Och saken blir ju inte heller bättre utav att jag är utan snus. Jävla skit..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0