1:a varvet

Nu har taket blivit målat första varvet.. Medans jag stod där och rollade så blev jag påmind om varför jag har en karl ;) hehe. Det blev lite tungt på slutet och svetten rann.. hoh.
Har aldrig rollat tak tidigare heller, så resultatet blev väl lite sådär. Men det ska ju på minst ett varv till så det lär inte synas.
Nå, försöker man inte så lär man sig aldrig heller :)

Färgen ska torka i 3 timmar, så jag lägger ner projektet för idag och fortsätter imorgon :)
Känner mig äckligt nöjd och lagom glad när jag har något att göra! Så jävla skönt att få ha den här känslan i kroppen! :)

Nå, nu ska jag se på lite tv och knapra i mig lite mördegs kex och dricka mjölk :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0