Tisdag

9 dagar kvar!! <3

Vaknat lite efter halv elva idag. Inte fått något vettigt gjort heller..
Min vrist gör lite ont efter svullnaden jag hade tidigare.. Jävla myggor och knott..
Har en massa saker som måste göras här.. Men vars är orken?
Bestämt mig för att allt som måste göras, ska vara klart till nästa vecka på torsdag, alltså har jag 9 dagar på mig att bli klar.. Men jag vill inte dra ut på de, så jag får stressa som en idiot sen..

Det som ska göras är:
- Tvätta bort all smutstvätt.
- Storstäda toaletten.
- Diska bort all disk.. 
- Storstäda köket.
- Städa sovrummet.
- Dammsuga/skura i huset.
- Hämta en grej från mamma.
- Inhandla grejer i Happis.
- Fara på apoteket och hämta allergitabletter (skulle behöva göras redan idag!)
- Rensa marsvinsburen
- Tvätta Felix
- Börja plocka ut saker från vardagsrummet inför renoveringen.

Säkert mer saker, men inget jag kommer på just nu, och inget jag vill komma på för den delen heller, listan är redan nog lång..


The love of my life.. Min lilla ögonsten.. <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0