Liten brand..

Vid 04.50 tiden så vaknade jag av att det smällde till högt som fan, eller det var väl egentligen inte själva smällen jag vaknade av, utan gallret vi har i hallen började skaka och låta efter smällen..
Själv kommer jag inte ihåg, men Fredrik sa att han kände i bröstet när det small till..

Låg och funderade över vad det var som kunde ha smällt så högt, då vid 04.55 steg jag upp och började kolla runt i huset om det var något här som kunde orsakat smällen. Trodde att garderoben i hallen eller något kanske vickat då gallret som står vid den lät..

Nå, kollade ut genom fönstret och såg att en lastbil brann.. Timmerbil, för att vara mer exakt.
Höger bak, däcken brann.. Ordentligt..

I princip det första Fredrik sa var: "om lastbilschaffisen har tur, så blir han ju ledig till midsommar. Vilken bra timing"..
Det jag sa var: "Men va fan.. Timmret blir ju förstört nu!"
Så med andra ord, Fredrik tyckte att han var en lyckost som kanske skulle få vara ledig.. Medans jag såg pengar brinna upp.. Haha.

Nå, den lilla branden är släckt, släpet står kvar här utanför huset, och jag är fortfarande vaken.. Jävla skit..
Och inte kom poppon och frågade oss om vi var OK.. haha.
Nä, nu ska jag inte börja låta ego ^^ Men jag fick FAKTISKT min skönhetssömn förstörd!
Tog lite foton, men med den dåliga mobilen så kan man ju inte få några bra foton..
Kanske lägger upp dem senare.. Får se.. Nu ska jag hjälpa Fredrik att torka upp här i vardagsrummet, han spillde oboy..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0